مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

مروارید چهارم

1392/5/17 13:49
346 بازدید
اشتراک گذاری

 

دندان

دو روز بعد اینکه دندان سوم مهتا (به قول معروف دندان راسته چشم)خودش را نشون داد چون این وروجک خیلی عجله داشت مثل دوتا دندون قبلیش ، دندان چهارم  اش هم جوانه زد

مروارید چهارمت مبارک باشه گلم

خدا میدونه هم ما و هم دخترم چقدر اذیت شدیم کلی بی قراری کرد هیچی نمیخورد به غیر از شیز خودم اونم وقتی خیلی خسته میشد خدا را شکر یه کم حالا بهتره ولی هنوز مثل قبل نشده و شبها بی قراری میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خواب گو
17 مرداد 92 13:53
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 15:01
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران پیشاپیش عیدتون مبارک گلم
مامان حنانه زهرا
17 مرداد 92 15:01
هرچند شما پیش مانمیای اما مابه یادشماییم
مامان ستیانفس
17 مرداد 92 22:47
دلها همه بهاران شد از شمیم باران مه رخ نموده امشب در عید روزه داران هر کس که در دعایش یادی کند ز یاران شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران عیدتون مبارک گلم
مامان ندا
18 مرداد 92 1:01
چهارمین دندونت مبارک جیگری
مامان محیا
19 مرداد 92 13:14
مبارک باشه گلکم.شکرخدا که بهتری
این گلها هدیه ی من ومحیاجونی به تو



ممنون عزیزم شما خودتون گلید
الناکاشونی
20 مرداد 92 23:54
سلام خاله مبارکه
پس چرا من مروارید ندارم


النا جون همه نی نی ها که مثل هم نیستن عجله نکن تو هم چند وقت دیگه جزو کباب خور ها میشی