مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

جشن الفبا

1397/1/26 22:13
2,247 بازدید
اشتراک گذاری
دختر گلم باید واست بگم که بعد گذروندن موفق دوره اشاره با رتبه عالی دوره کلاس های روخوانی قرآن شروع شد که شما ماه بانوی من با خوشرویی ازش استقبال کردی حتی مشتاق تر از دوره قبل

توی این دوره بخاطر اینکه بتونید کلمات و در اخر جملات قران را بخونید لازمه اش یاد گرفتنه حروف الفبا بود و من از این بابت خیلی خوشحالم که دوسال زودتر از کلاس اولت کامل حروف الفبا را یاد گرفتی خیلی کلاسه جالبی هست منم واسه دوخترم کم نزاشتم و برای هر کدوم از حروف الفبا که باید کاردستی مربوطه اش را درست میکردیم با تمام سلیقه و عشقم واست درست کردم فـــــــدات بشم

با پایان کتاب اول که همون کتابه الفبا بود و پشت سر گذاشتن آزمون اون یه جشن الفبا واسه شما کوچولوهای نازنین گرفتیم ان شا الله جشن موفقیت های بعدیتون




















مدرکه دوره یاد گیری قرآن با اشاره
ان شا الله مدرکه دکترات را بزارم اینجا گلم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)