مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

یه روز برفی

1397/1/26 22:27
201 بازدید
اشتراک گذاری
اتل متل کلوچه

برف اومده تو کوچه

برفای دونه دونه

کلاغه شعر می خونه

شعرش چیه؟قار و قار

یعنی ببار تا بهار

مهتا جونم این شعری هست که توی کلاس یاد گرفته بودی و تا اونروز زیبای برفی از خواب بیدار شدی و رفتی پشت پنجره و دیدی حیاط لباسه سفید برفی پوشیده با شوق سمت من اومدی گفتی مامان یه خبر خوش بـــــــــــــرررر ف اومده خدایا شکــــــرت
و شروع کردی دنباله هم این شعر را بخونی
اونروز را هر چی گفتی جور نشد که بریم برف بازی اخرش شب زورت سر شد و رفتیم من و شما و بابایی کلی برف بازی و امان از شما شیطون بلا که برف بازی برات سیری نداره دوباره فرداش منو وادار کردی بریم
ولی خداییشش هم به من هم به شما نازنینم خیلی خوش،گذشت
الهی مثل برف بختت هم سپید باشه ماه من


















فدای ژست برفی گرفتنت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)