مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

ازدواج خاله مرضیه

1397/1/12 14:46
831 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از جریانات خیلی خوب و فراموش نشدنی دی ماه ازدواج خاله مرضیه بود 🤵
خوشبختی یعنی تنها خواهرت عروس بشه
مهتا جونم بادرم نمیشه که خاله مرضیه اینقد بزرگ شده که وقت عروس شدنش رسیده مثل یه چشم بهم زدن گذشت واسم انگار همین دیروز بود که من و دایی مهدی رفتیم خونه ننه حاجی چون مامان جون و بابا جون رفته بودن اصفهان و با یه نی نی کوچولوی خیلی خوشکل برگشتن
کی باشه مهتا گلی ام عروس بشه فـــــــدات بشم نازنینم
برخورد اول شما با این قضیه زیاد جالب نبود و میگفتی نباید خاله مرضیه عروس بشه من نمیزارم و ..... دیگه راضی شدن عروس خانم یه طرف راضی شدن مهتا بانو یه طرفه دیگه
ولی دیگه تو مراسم و لباس و ... چیزهای مورد علاقه ات که افتادی کم کم نرم شدی و الان بیشتر از خاله شوهر خاله عمو روح ا... را تحویل میگیری و تا هست یه لحظه هم ازشون جدا نمیشی مگه بزور
واسه خاله مرضیه و عمو روح ا... آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری میکنم در پناه حق و زیر سایه مولا علی زندگیشون مستدام🤐
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اینام یکم از هنرهای من هست که واسه تنها خواهرم گذاشتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)