مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

16 ماهگی

1392/12/1 12:15
611 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم امروز ١٦ ماهه که در کنار ما هستی و با بودنت هر روز بیشتر از دیروز به زندگی من و بابایی رنگ شادی میبخشی

خدا را ١٠٠٠ مرتبه برای داشتن تو گل دختر شکر میگوییم

عزیزم ١٦ ماهگیت مبارک مبارک مبارک

 پریسا دنیای شکلک ها   www.sheklakveblag.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان هلیا
1 اسفند 92 13:02
چه دخمل نازی خدا براتون حفظش کنه از وبلاگ هلیا جون ماهم دیدن کنید خوشحال میشیم.
مامان فاطمه
2 اسفند 92 17:11
16 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان آوا
3 اسفند 92 12:26
16 ماهگیت مبارکککککککککککککک باشه عزیزم هزارتا بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای مهتا جونــــــــــــــــــــــــم
مامان روژینا
7 اسفند 92 10:59
مبارک باشه 16 ماهگیت مبارک گل خاله پس عکس جدید دخملی کو مامانی؟
مامان دلسا
7 اسفند 92 17:17
سلام عزیزم من برای قالب نی نیم عکس خودشو طراحی کردم اما نمیدونم باید عکس چند در چند باشه برای اپلود که من برای قالبش استفاده کنم ممنون میشم کمکم کنید
♥مامان مهشید♥
پاسخ
عزیزم آدرس وبلاگت را بزار بیام برات توضیح بدم
مامان دلسا
9 اسفند 92 11:48
مرسی عزیزم مهتا جون رو از طرف من ببوس.
شقایق مامان آرشا
10 اسفند 92 15:11
16 ماهگیت مبارک
مارو کیجاشان (مادر و دخترها)
10 اسفند 92 21:32
سلام مهشید جان ،‌کارتو واقعن خیلی خیلی قشنگه ،‌عزیزم موفق باشی ،‌خدا مهتا جون برات نگه داره ممنون که به وب من و دخترام اومدی عزیزم بچه های من بزرگن ایشالله نوه دار شدم حتمن سفارش میدم
مامان دلسا
10 اسفند 92 22:14
مرسی عزیزم از راهنمایی که کردی یه دنیا ممنون خیلی دوست دارم یاد بگیرم امیدوارم که بتونم.بووووس
مامان دلسا
11 اسفند 92 12:59
سلام مهشید جان ممنونم از اینکه کمکم کردی تونستم برای دخترم یک هدر درست کنم بازم ممنون .
مامان مانلی
11 اسفند 92 15:28
16 ماهگیت مبارک عزیزه خاله
مامان تانیا
12 اسفند 92 11:35
میش دور تا دور بالابر که هندونه هست رو گردو باشه اخه سو غاتی سیمین دشت گردوست
مامان روژینا
12 اسفند 92 16:13
مامانی حسابی مثه اینکه سرت شلوغه هااااااااپست بدون عکس دخملی هم اینکه سرم شلوغه و هم عکس جالبی تازگی ها از مهتا نداختم
مامان روژینا
13 اسفند 92 12:05
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:45
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
مامان روژینا
27 اسفند 92 9:21
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش برای رسیدن به آرزوهایت دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من هربارهیزمی اضافه میکنم.پیشاپیش چهار شنبه سوری مبارک