مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

یکساله شدن وبلاگ

1392/12/23 21:50
782 بازدید
اشتراک گذاری

وبلاگ مهتای من بی همتاست یکساله شد

مهتا جونم دختر عزیزم الان درست یکساله خاطراتت توی این دفتر خاطرات مجازی برات نوشتم امید به اون روزی که خودت مدیریت این وبلاگ را بر عهده بگیری و با هم و در کنار من و بابایی خاطراتت را مرور کنیم انشاا... عکس های مدرسه و دانشگاه رفتنت همچنین عقد و عروسیت را اینجا ببینم

 و...دوست های خیلی خوبی تو این مدت پیدا کردم یه جورایی مثل خواهر های خودم هستند

دوستان عزیز از آشنایی با شما خیلی خوشحالم همیشه با نظرات تون منو خوشحال کردین

 ماچماچماچ

بعد یکسال دومین وبلاگ هم با نام طراحی افتتاح شد توی این وبلاگ طراحی های تقویم و کارت تبریک کلیپ و... را که خودم درست کردم گذاشتم

اینم نمونه کلیپ با فرمت فلش

.

دانلود فایل

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

parichehr
8 بهمن 92 13:31
سلام عزیزم ماشالله دخترت چقدر نازه ، انشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه 1 سوالی ازتون داشتم این کلیپ اول از عکس دختر نازتو کدوم قسمت وب گذاشتی که بالا دیده میشه من این کارو کردم و متاسفانه قسمت ابزارهای جانبی این کلیپ رو نشون میده.
مامان فاطمه
11 بهمن 92 17:51
ما اومدیم با دو پست جدید برو حالشو ببر
مامان روژینا
17 بهمن 92 12:44
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان ندا
17 بهمن 92 16:10
سارا مامانی شیدا
26 بهمن 92 11:38
ای جونم منم امیدوارم همیشه تو وبلاگ مهتا جونم از شادی و خوشی بخونم و عکسای موفقیتهای بزرگش رو ببینم
مامان حنانه زهرا
29 بهمن 92 14:30
ایشالله همیشه شاد وخوش باشین عزیزم.میبخشی عزیزم نشد زودتربیام .اصلا فرصت نداشتم
مامان آرزو
11 شهریور 94 2:44
عزیزم وبلاگت خیلی عالیه ایشاله مهتا جون بزرگ بشه خودش حسابی ازت تشکر کنه