مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

روزانه

1392/11/19 17:44
607 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم و همه دوستان سلام بهد یه تاخیر طولانی میخوام روزانه های دخملی را بنویسم

عزیزم هر روز شیطون تر و البته دلبرتر میشی وقتی فکر میکنم که این روزا اینطور داره با شتاب میگذره و دیگه تکرار نمیشه دلم میگیره گلم تا چشم به میذاری شدی قد مامانی و برای خودت خانومی شدی گلم

کلی حرف میزنی که ٨٠ تا ٩٠ درصدش را متوجه نمیشیم مثل ژاپنی ها ولی خیلی خنده داره تلفن یا موبایل و البته مثل همیشه آیفون را بر میداری و شروع میکنی به سخرانی یه دفعه وسط صحبت هات میزنی زیر خنده دوباره ادامه میدی نمیدونم چه حرف خنده داری میزنی؟؟؟؟ آدم دلش میخواد بخوردت نازنینم

وقتی یکی میاد خونمون کلی میذوقی سریع میری سبد اسباب بازی هات را براش میاری و جلوش خالی میکنی کم کم میری وسایل داخل کابینت کشوهاو... را هم میاری براش قربون دست و دلبازی ات برم مامانی خلاصه میشینی براش کلی صحبت هم میکنی و توضیح میدی

تا میبینی دو نفر دارن با هم صحبت میکنن یا میخندن تو هم میری خودت را قاطی میکنی و شروع میکنی به صحبت و خندیدن قربون دختر اجتماعی ام برم ولی این اجتماعی بودنت گاهی مواقع ضرر هم میزنه هر جا میری اگه اولین بار هم باشه غریبه گی نمیکنی و یک لحظه نمیشینی شروع میکنی به کنجکاوی(فضولی)چند وقت پیش رفتیم خونه دوست مامانی رفتی توی کابینت شون و شیشه عسل را شکستی من و بابایی کلی خجالت کشیدیمخجالتخجالتخجالتخجالتخجالتخجالت

اعضای صورت و بدنت را بلد شدی

میگیم مهتا موهات را شونه کن دستت را روی موهات میکشی

میگیم  مهتادماغ و دهنت را پاک کن با دستمال پاک میکنی

میگیم مهتا کور بشه چشمات را روی هم میذاری و فشار میدی

میگیم مهتا گریه کن چشات را میبندی دستات را جلوشون میزاری

میگیم مهتا شاخ بزن سرت را جلو میاری میزنی تو سر ما

میگیم مهتا اتل متل دستات را روی پاهات میزنی

میگیم مهتا لی لی حوضک انگشتت را کف دست دیگه ات میچرخونی

میگیم مهتا کلاغ پر انگشتت را میزاری میگی جی جی پپپپپپپپ

و کلی دلبری دیگه ناز گلم

حتما  حتما باید مقنعه و چادرت را سر کنی و نماز بخونی یه چادر برای بچه گی های  من بوده اوردم سرت میکنی مثل فرشته ها میشی جیگر قشنگم 

خیلی علاقه داری بری داخل سبد اسباب بازی هات البته اینقدر منظم هستی که بعدش همه اسباب بازی هات را جمع میکنی و داخل سبد میریزی همه لگو هات را هم جمع میکنی و میریزی داخل ظرفش و درش را هم میبندی نازنینم

د

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فاطمه
20 بهمن 92 17:52
ای جونم هزار ماشالله به این دخمل ناز که اینهمه شیرین کاری بلده..... قربونت برم مهتا جون. بابت عکس فاطمه هم ممنون گلم
مامان روژینا
21 بهمن 92 17:01
وای قربون دخمل شیرین زبونم بشم من شیطون بلای خاله رو ببوس مامانی
سارا مامانی شیدا
26 بهمن 92 11:37
عزیزم آفرین به این عروسک خوشگل و زرنگ و شیرین
مامان حنانه زهرا
29 بهمن 92 14:27
ماشالله به مهتای بی همتای خودم.دخمل منم تازه داره یاد میگیره
مامان روژینا
30 بهمن 92 12:54
برای مهتای نازم
مامان آوا
30 بهمن 92 18:16
پروردگارا آرامش را همچون دانه های برف آرام و بیصدا به سرزمین قلب کسانیکه برایم عزیزند بباران
مامان آرزو
11 شهریور 94 2:45
ماشاله به این مهتای باهوش خاله. دوست دارم خاله جوووونی