مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

بستری در بیمارستان

1392/9/9 13:46
881 بازدید
اشتراک گذاری

در هفته ای که گذشت عزیز دل مامان و بابا به مدت 40 ساعت (2 شب و یک روز نصف) توی بیمارستان به علت ابتلا به ویروس جدید سرما خوردگی بستری بودی

الان بعد گذشت 1 هفته بهتر شدی دعا کنید انشا ا... دختر گلم به سلامتی کامل برسه

 

عکس های بیمارستان

شب اول بستری در اورژانس

.

.

روز بعد به بخش اطفال منتقل شدی گلم الهی بمیرم برات با دستگاه نبو لایزر برات بخور آب سرد و آدرنالین گذاشتن تا بهتر شدی

بخش اطفال شلوغ بود بعضی بچه ها دیرتر به بیمارستان مراجعه کرده بودن به همین دلیل ریه هاشون عفونت کرده بود و تب داشتن و باید چندین روز میموندن و یک دوره آنتی بیوتیک میگرفتن خدا را شکر جیگر مامان به این مراحل سرم و آمپول و.... نرسید

.

.

اصلا این دماغی اکسیژن را دوست نداشتی وقتی هم خواب بودی برات میزاشتیم بیدار میشدی

.

مهتا با لباس های بزرگ و گشاد بیمارستان

.

عزیزم دیگه دوست ندارم توی این لباس ها ببینمت گلم

انشا ا... همیشه و تا آخر عمرت سالم و سلامت باشی که هیچ نعمتی بهتر از سلامتی برای آدم نیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

النا کاشونی
9 آذر 92 22:54
انشالا زودی خوبه خوب بشی مهتابانو
مامان محیا
10 آذر 92 13:29
الهی بمیرم واسش عزیز دل خالهالان بهتره؟نمیدونم این ویروس لعنتی چیه که همه رو نگران کردهامیدوارم که بهتر شده باشه.من نمیدونستم شرمنده که دیر رسیدم
♥مامان مهشید♥
پاسخ
خدا را شکر بهتر هست . ممنون خاله که سر زدی
مامان محیا
10 آذر 92 20:33
رمز زوتو خصوص گذاشتم
♥مامان مهشید♥
پاسخ
دستت درد نکنه ما را قابل دونستی الان میرم میخونمش
مامان حنانه زهرا
10 آذر 92 21:31
آخی الهی عزیزدل خاله ایشالله زود زود خوب میشی. گلم دخمل منم تازگیا مریض شده برا اونم دعاکن
مامان ندا
12 آذر 92 14:57
الهی فداش بشمچقدر دلم گرفت انشالا زودتر خوب بشه خبرمون کن مامانش
مامان مریم
12 آذر 92 15:44
بمیرم خاله جوونم که توروی تخت بیمارستان باشی..ایشاله هرچه زودتر خوب خوب شی خصوصی عزیزم
مامان محیا
15 آذر 92 0:34
میبینی مهشید جون حتما اهل کاشانی نمیدونم شاید هم دانشجوی کاشان بودی ولی مثلا خیر سرمون بردیمش سونوگرافی خصوصی رفتیم پیش دکتر طالاری من خودم میخواست ببرمش بیمارستان میلاد پیش دکتر آدی بیک ولی دکترش گفت فقط ببرش طالاری نمیدونم باهاش قرارداد بسته یا نه ؟در هر صورت 40 هزار تومن دادیم به سونو آخر هم دکتر حسین پور فقط با یه معاینه گفت هیچی نیستش
مامان محیا
16 آذر 92 13:05
دکتر سلطانی که فوق تخصص بیماری های کودکانه گفت ببرش طالاری.وگرنه منم همیشه تو دوران حاملگیم میرفتم آدی بیک حتی سونوگرافی چهار بعدی رو رفتم جمال زاده .نمیدونم شاید خیر ندیده باهاش قرارداد بسته که گفت برید طالاریمن محیا رو توی دوران نوزادیش میبردمش طالبیان ولی دوسالیه که میبرمش پیش دکتر سلطانی .مطب نداره ولی بیمارستان نقویه. دکتر خوبیه .بیخودی دارو به بچه نمیده .خدای نکرده اگه مهتا مریض شد ببرش پیش اون .حالا عصر قراره جواب آزمایش رو ببرم نشونش بدم .بهش میگم جناب آقای طالاری تشخیصشون اشتباه از آب درومده.
وب کودک خلاق فردا
18 آذر 92 8:26
انشالله خدا هیچ بچه ای رو مریض نکنه.
♥مامان مهشید♥
پاسخ
انشا ا...
معصوم/مامان جان جان فاطمه
20 آذر 92 0:01
مهشيد جون من يك هو شوكه شدم اين پست رو ديدم قربون جيگر خاله ديگه هيچ وقت رو تخت بيمارستان نبينمت يعني اين قدر حالش بد بود كه بايد بستري ميشد الان بهتره امان از دست اين ويروس ها نميدونم چرا الان همه ي بچه ها اين ويروس ها رو ميگيرن
♥مامان مهشید♥
پاسخ
ممنون عزیزم سینه مهتا خس خس داشت دکتر اطفال گفت خونه نبریدش بخور بگیره همینجا باشه تحت نظر خودم 36 ساعت بخور سرد بگیره بهتره وگرنه خیلی بحرانی نبود
شقایق مامان آرشاش
30 آذر 92 11:00
دوست ندارم این عکسارو ببینم از هیچ کودکی امید وارم دیگه نا خوش نشی جیگر خالههه