مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

نازنینم

1392/9/18 12:10
489 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ shabahang's Pictures-www.shabahang20.mihanblog.com ۩۞۩

نازنينم چون گل بهاري   

    صفاي جان و دل من بنفشه زاري

به هر دو عالم ندهم، نگاه دلجوي تو

زيبا ، شيرين ، آرام جاني خندان ، خندان ، دل مي ستاني

روشنتر از صبح سپيدي بر جان من نور امّيدي

تو همچون ستاره درخشاني فروزان چو خورشيد تاباني

این گل ها تقدیم به مروارید صدف دریای دلم که به بیکرانگی اقیانوس عشق دوستش دارم.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ shabahang's Pictures-www.shabahang20.mihanblog.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانِ عسل
18 آذر 92 15:13
سلام عزیزم به وبلاگ عسل جونم خوش اومدین. ممنون از محبتتون بازم به ما سر بزنین
النا کاشونی
19 آذر 92 12:11
خدارو شکر که حالت خوب شد مهتابانو بهم سر بزن
مامان روژینا
19 آذر 92 12:30
سلام عزیزم مهتا کوچولو خوبه؟ این عکس با شال و کلاشو خیلی دوس دارم ببوسشبازم پیشه ما بیاین
ارلا//کلبه محبت
20 دی 92 11:21
سلام دخمل ناااااااااااااااااااااااااااااازی دااااااااااااااااااااااااری خدا حفظش کنه وهمیشه سالم باشه ببوسش از طرف ارلا