مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد مامان مهشید

1392/9/21 12:36
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های متحرک تولد

 

دیروز 20 آذر تولد خودم (مامان مهشید)بود دومین سال تولدم که مهتا دختر نازم در کنارم بود

دیشب مامان بابا و خواهر خودم سر زده اومدن خونمون و یه جشن کوچولو گرفتیم 

آقای شوهر(مصطفی) به افتخار تولد من آهنگ تولدت مبارک ویه چند تایی دیگه آهنگ ارگ نوازی کرد البته به اتفاق و کمک مهتا

عزیزانم خیلی دوستون دارم

مهتا میگفت باید منم حتما ارگ بزنم برای همین بابایی ارگ را از روی پایه اش برای مهتا بانو زمین گذاشت

.

اینجا مهتا داره با بابا همکاری میکنه بقیه را به دست زدن تشویق میکنه

.

اینم از شام تولد ته چین بوقلمون با اسم خودم به خط آقای شوهر

.

.

جای همه خالی خیلی خوش گذشت و شب خوبی بود

عکس های متحرک تولد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

النا کاشونی
23 آذر 92 22:28
تاریخ تولد بهانه ای است تا فراموش نکنی آمدنت را تولدت مبارک مامان مهتابانو
مامان فائزه
24 آذر 92 13:32
تولدتون مبارک خوشحال شدیم ما رو قابل دونستی و به جمع ما پیوستی مهتا خانم کوچولو ( فرشته کوچولوها )http://ninihaye91.niniweblog.com/ اگر برای قرار میای زود بیا خودتو معرفی کن منتظریمااا
مامان محیا
25 آذر 92 2:13
البته با کمی تاخیرتولدتون مبارکانشالله در کنار خانواده ی نازنینتون خوش وخرم باشید
مامان روژینا
25 آذر 92 12:16
تولدت مبارک عزیزم ایشالا 120سالی واقعا آدم یه همچین روزایی پیش عزیزاش باشه دیگه هیچی تو دنیا کم ندارهپیش ما بیا
مامان ندا
28 آذر 92 16:22
با کلی تاخیر تولدت مبارک هوارتا بوس برای مهشید جون جونی
شقایق مامان آرشاش
30 آذر 92 10:56
مامانی تولدت مبارک سایه ات همیشه بالا سر مهتا جون باشه
مامان ستیانفس
3 دی 92 11:14
مامانی تولدت مبارک هزارتا وهزارتا ان شالله سایتون همیشه بالای سر مهتاجون ناز و خوشگل باشه
مامان حنانه زهرا
15 دی 92 19:07
تولدت مبارک عزیزم
♥مامان مهشید♥
پاسخ
ممنون