مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد بچه های عمه محبوبه

1396/3/23 12:37
304 بازدید
اشتراک گذاری

 


مهتا جونم پسر و دختر عمه محبوبه احمد رضا و زهرا جون با فاصله چند روز با تفاوت سنی 3سال بدنیا اومدن الان هم یه تو راهی دارن که از کنجکاوی زیاد شما فهمیدی که نی نی کوچولو که قراره بدنیا بیاد دختر هست و اسمش را هم میخون زینب بزارن شما اینا را به همه گفتی و بعدش هم اضافه میکنی مامان من نی نی نمیاره ها فقط عمه میگی من میخوام تنها بچه شما باشم
طی یه سورپرایز به سفارش شما یه جشن کوچولو واسه بچه های عمه گرفتیم موقع خرید هدیه هم شما مثل همیشه از خجالت خودت هم دراومدی و هرچی خریدیم یدونه واسه شما بود


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)