مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

ادامه پست سفر خاطره انگیز به تبریز

1396/7/22 10:23
553 بازدید
اشتراک گذاری

(عزیزم بخاطر اینکه این پست خیلی طولانی بود ربات قبولش نمیکرد 20بار بیشتر امتحانش کردم،به مدیریت تلگراف فرستادم و
... ولی ربات جواب نمیداد خودم کشف کردم که باید دو قسمتش کنم که درست بشه و همینطور هم شد.
ادامه پست سفرمون به تبریز)
پارک ها و مجتمع تجاری ها و درکل شهر زیبایی داشتن البته همجوار بودنش با رود خانه روان ارس این زیبایی را دو چندان کرده بود شهر نخجوان از کشور آذربایجان اونطرف رودخانه کاملا مشخص بود و ارس مرز بین ایران و اونجا بود اینجا بود که ما روی نقطه صفر مرزی ایستاده بودیم و در کنار رود با اون آب و هوای دل انگیز چای نوش جان میکردیم بعد کلی صفا سیتی رفتیم سراغ خرید جیب بابا خالی کن هیچی دیگه من و شما دلمون همه چی میخواست که البته بابایی اصلا نمیگفت چرا و خودش همیشه همراهیمون میکرد میگفت مگه ما چند بار میاییم جلفا هرچی میخوایید بخرید شب را داخل یکی از پارک های جلفا خوابیدیم و صبح زود رفتیم به کلیسا سنت استپانوس و تفرجگاه سد ارس که در تموم طول راه رود ارس ما را همراهی میکرد هرچی از زیبایی این دو جا بگم واست کم گفتم عاااااالی بود
از بازدید برگشتیم و ادامه خریدها را انجام دادیم و بخاطر اینکه دیگه عصر شده بود و به شب میخورد ما دیگه نتونستیم از مسیر جنگل های ارسبارن برویم و به سمت اردبیل حرکت کنیم اینجا بود که بابا قول داد حتما یبار دیگه از مسیر آستارا اردبیل ارسبارن جلفا بیاییم به این شهر زیبا و در عوض موقع برگشت به تبریز رفتیم تله کابین کوه عینالی که خیلیییی با اون آش و کوفته سر کوه بهمون چسبید
دیگه راه برگشت را در پیش گرفتیم و فردا شبش خونه بودیم
یه سفر سه نفر خاطره انگیز برامون بود خدا را شکر که صحیح و سالم رفتیم و اومدیم و کلی خوش گذرونیدم ان شا الله سفرهای بعدی .....
 


کلیسا

 

 

 

 

پارک درنا و جنگلی و... جلفا 

 

 

 

مسیر کاروان در قدیم

 

 

 

 

 


رودخانه ارس و غروب دل انگیز آن

 

 

 

 

 

 

 

 


تله کابین کوه عینالی در کنار امامزاده عون بن علی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)