مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

روز دختر 1396

1396/7/10 13:14
447 بازدید
اشتراک گذاری

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم
میان این همه گل‌های عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم
سلام دختر من مهتای من زیباییت را به رخ آسمان میکشم تا دیگر به مهتابش ننازد
روزت مبارک دردونه من و بابایی


فقط یادت باشد امروز که دختری
در آینده مادر دختر دیگری هستی
و روزی می‌آید که مادر بزرگ می‌شوی
پس جدا از همه ناپاکی‌ها، تو پاک بمان
 

 

 

 

 

 

 


ممکن است هر دختر ملکه‌ای برای همسرش نباشد!

ولی همیشه شاهزاده‌ای برای پدرش است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)