مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد 4 سالگی

1395/10/7 19:42
905 بازدید
اشتراک گذاری

نتیجه تصویری برای متحرک تولد

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود
هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود
در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم تولدت مبارک

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد .

تولدت مبارک

 

نتیجه تصویری برای متحرک تولد 4 سال

دخترکم نارنینم 4ساله که قدم گذاشتی به زندگی دونفره منو بابایی و شدی همه وجودمون

عزیرم بخاطر اینکه روز تولد مصادف با ماه محرم هست برنامه تولد بزرگ نداشتیم سه تاییمون لباس پوشیدیم و از اونجایی که کیک سفارشی شما هم به سلیقه خودت آبی بود لباسامون را هم ست کردیم و رفتیم آتلیه چند تا عکس یادگاری گرفتیم بعدش رفتیم خونه مامان جون و یه دورهمی داشتیم

کادو تولدت را یکم رودتر گرفته بودی یه اسکوتر بابا و یه خرس برزگ مامانی از مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)