مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سفر به استان لرستان

1395/9/14 13:54
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

برای اولین بار من و تو بابایی به اتفاق دوستای گلمون تعطیلات عید فطر را به پیشنهاد من رفتیم استان زیبای لرستان که واقعا خیلی خوش گذشت

صبح روز عید رفیم دم باغ هستی جونی اینا و از اونجا با خانواده هستی جون و خاله فاظمه و عمو جواد راه افتادیم اول رفتیم سر زاه مشهد اردهال هم یه خستگی راه در کنیم و هم زیارت کنیم بعد رفتیم به سمت لرستان توی مسیر راه از چادر ها ی زیبای عشایر دیدن کردیم و به منطقه زیبای گرجی رفتیم بعدش رفتیم شهر الیگودرز و توی پارک ورودی شهر نهار خودیم بگذریم از اینکه شما و هستی جون خیال نهار خوردن نداشتین و میخواستین اژدها بازی کنین سپس رفتیم خرم آباد و توی پارک روبروی بام شهر چادر زدیم و شب اول سفر را اونجا گذروندیم فردا صبح رفتیم گردش و اول رفتیم پارک کیو که خیلی زیبا بود شما و هستی جون که مشغول باری بودین من و خاله آرزو و خاله فاطمه رفتیم قایق سواریقه قههکه خیلی باحال بود بعدش رفتیم موزه قلعه فلک الافلاک که واقعا تاریخی و جذاب بود سپس رفتیم شهر درود به دیدن آبشار خیلی بزرگ و زیبای بیشه خیلی دوست داشتنی بود شب را توی شهر بروجرد گذروندیم و فردا رفتیم برای دومین بار شهر زیبای محلات و آبگرم دلچسب اون وسپس پایان سفر 

دخترکم در طول سفر خیلی دخمل نازی بودی و همه جا همراهی میکردی یه روسری و کلاه سنتی هم گرفتی که خیلی بهت میاااااد عزیزکممحبت

مهتا و هستی جون سر مزار سهراب سپهری

دیدن عشایر

منطقه گرجی

پارک کیو

قلعه فلک الافلاک

 

آبشار بیشه

طبیعت لرستان

 

ژست های باحال شما و هستی جون ار خوشحال آبتنی آبگرم محلات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)