مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سفر به تهران

1395/9/14 14:31
270 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گل من سلام

میخوام ار سفرمون به تهران و رفتنمون خونه دایی مهدی به اتفاق باباجون و مامان جون و خاله مرضیه برات بنویسم

اول باید بگم که روزی که میخواستیم بریم تهران روز تولد حضرت معصومه (س) و روز گل دخترایی مثل شما بود دلبرم روزت مبارک برای همین سر راه رفتیم قم زیارت که من همونجا حضرت معصومه را قسم دادم که به خاطر معصومیت تو دخترم و بخاطر این روز عزیز جواز زیارت برادرشون امام رضا (ع) را بزودی برامون بگیرن که الحق و الانصاف هم که اینکار را بامون انجام دادن خیلیییی ممنووووونمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پیش بسوی تهان خونه دایی مهدی و البته پسر گلش محمد حسین جون توی این مدتی که اونجا بودیم دایی مهدی لطف کردن و ما را پارک و رستوران سنتی و دریاچه مصنوعی و زیبای چیتگر برد که خیلی هم خوش گذشت و تو محمد حسین حسابی بازی کردین

 

 

 

ببین چه با حال روی تاب چشمات را بستی و با آرامش تاب میخوریخنده

قربون دخمل دوست داشتنیم برم با اون ژست های جالبت

این ژله هم کار من واسه دخمل گلم بمناسبت روز دختر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)