مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

طرز خوابیدن مهتا

1393/3/22 9:12
807 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عزیزم این عکس را می بینی درست قضیه خوابیدن من و تو و بابایی هستش

خونه قبلی که بودیم تختت  کنار تخت خودمون بود حالا خونه جدید که اومدیم با فکر اینکه کم کم بری و به تنهایی خوابیدن عادت کنی تختت را در اتاق خودت گذاشتیم چند روز خوب بود ولی هم ترس اینو داشتم که تنهایی از روی تختت بیافتی (با اینکه حفاظ داره) هم من مامانی تنبلی بودم و حوصله اینو نداشتم بیام و شیرت بدم و برگردم برا همین میاوردم روی تخت خودمون پیش ما بخوابی از اونجایی که تو وقتی خوابی مثل بیداریت آروم و قرار نداری کم کم بابا را مجبور کردی برود و پایین تخت روی زمین بخوابه امان از دست تو دختری که فرمانروایی اگه مادر شوهری بفهمه عروس و نوه اش روی تخت میخوابن و پسر نازنینش آواره مبل و زمین و... هستش واااای ..................عصبانیعصبانیعصبانیگریه

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان فاطمه
22 خرداد 93 16:37
عزیزمی مهتا کوچولو با این خوابیدنت خصوصی گلم
شقایق مامان آرشا
31 خرداد 93 9:21
فرشته
31 خرداد 93 14:11
آخ قربون اون خوابيدنت بشم دخمل بلا، ياسمين منم هميطوره دقيقا
مامان روژینا
1 تیر 93 12:51
مامان ستیانفس
2 تیر 93 15:34
مامان ستیانفس
2 تیر 93 15:34
مهشید جان خصوصی داری
فرزانه
5 شهریور 93 11:20
خیلی باحال بود جای واقعی مردا خابیدن پایین تخته اصلا آدرس وبتو دست مادر شوهرت نده وگرنهههههههههههههههههه.......................