مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

آمدن بعد یک تاخیر 2 ماهه

1393/2/24 10:32
794 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان گلم  و دخمل ناز دونم

بعد یه تاخیر 2 ماهه برگشتم کلی اتفاق تو این مدت افتاده که فکر کنم برای شرح هر کدوم یه روز کامل را باید پای اینترنت باشم ولی متاسفانه وقت ندارم عزیزانم از اینکه توی این مدت من را با پیام هاتون شرمنده کردین و با اینکه پیشتون نیومدم بهم سر زدین ممنون

اولا روز مادر و روز پدر به همه شما پدر ومادر های مهربون و دوست داشتنی مبارک باشه

همچنین به پدر و مادر خودم  مادر شوهر گرامی و شوهری این روزها را تبریک میگم

خلاصه اتفاقات مهم این مدت

1. اساس کشی به منزل جدید برای نزدیکی به محل کار بابایی و مامان

2. سرکار رفتن مجدد مامان بعد از یک سال تاخیر

3. رفتن مهتا بانو به مهد کودک ماه مهربان البته با یک سری قضایای کنار اومدن نازگلم با مهد کودک  که داستان طول و درازی داری

4. واکسن یک سال و نیمی  مهتا که وسط این همه کار  مثل گاوی بود که زاییده باشه تا دو هفته درگیرش بودیم

کلی عکس هست که انشا ا... توی وقت کردم همشون را میزارم از عید دیدنی های مهتا  اساس کشی عکس توی خونه نو.......

کلی عادت جدید هم دخملی نازم  پیدا کرده که باید بنویسم

قربونت برم عزبزم که روز به روز خانوم تر  و  دلبرتر میشی

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان زهرا
24 اردیبهشت 93 10:32
معصوم/مامان جان جان فاطمه
24 اردیبهشت 93 15:11
پس ما منتظریم
مامان فاطمه
24 اردیبهشت 93 17:05
منتظرتون هستیم
zahra
30 اردیبهشت 93 11:16
سلام مامان مهشید خوبی شرمنده به خدا می دونم سرت شلوغه ولی وقت کردی هروقت شد یه سری به وبلاگ امیرحسین بزن خیلی ممنون عزیزم برو ببین خوب شد
مامان
31 اردیبهشت 93 19:40
میگم مهشید جون عکس بالا خیلی خوشگله جریانش چیه فوتوشاپه؟دلمو /رفت البته خوشگلی از دختر نازته ولی اگه ممکنه بگو چیکار کردی
zahra
7 خرداد 93 9:38
سلام خوبی؟ دست گلت درد نکنه خیلی ممنون مهتا رو ببوس
♥مامان مهشید♥
پاسخ
خواهش میکنم گلم