مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

جریان تلوزیون دین مهتا

1393/3/31 9:46
1,418 بازدید
اشتراک گذاری

تو آمدی و خدا خواست دخترم باشی
و بهترین غزل توی دفترم باشی
تو آمدی که بخندی ، خدا به من خندید
خدا کند که ببینم عروس گلهایی 
خدا کند که تو باغ صنوبرم باشی
خدا کند که پر از مهر مادرم باشی
همیشه کاش که یک سمت ، پدرت باشد
تو هم بخندی و در سمت دیگرم باشی 
تو آمدی که اگر روزگارمان بد بود
تو دست کوچک باران باورم باشی 
بیا که روی لبت باغ یاس می رقصد
بیا گلم که خدا خواست دخترم باشی
تو آمدی و خدا خواست از همان اول
تمام دلخوشی روز آخرم باشی
دخترم عسلم عاشق تلوزیون دیدنی تو مدتی که بیداری تلوزیون هم باید روشن باشه حتی اگه نبینی و یه جای دیگه باشی تا بفهمی خاموش شده از همون جا صدات در میاد که چرا خاموش کردی مگه اینکه بخوابی و تلوزیون بیچاره یه نفس راحتی از دستت بکشه تا چشات باز شد اولین کاری که میکنی کنترل ها را میاری و میگی روشن کنم اگه هم برنامه اش را دوست نداری یکی از کنترل ها را میاری که یعنی عوضش کن هر جای دیگه هم بریم همین برنامه هست تلوزیون در بست در خدمت شماست از بس از صبح تا این DVD ها و برنامه ها را میبینی من دیگه  داره حالم بهم میخوره تمام تیتراز های شبکه پویا را را من حفظ شدم خداااااااااااا
 
عکس های تلوزیون دیدنت جیگرم
اینجا یه برنامه آهنگین در حال پخشه و شما هم که منتظر این موقعیتی زودی پا شدی دست دست میکنی و قرش میدی

تلوزیون دیدنت خونه مامان جون

به زور میشه ازت عکس گرفت تا دوربین را میبینی میگی بدش به من مگه اینکه حواست نباشه یا مثل اینجا محو برنامه باشی و پای تلوزیون خشکت بزنه

 

زیر صندلی کنار تلوزیون خوابت برده

اینم یه عکس از گلم در حال نقاشی کشیدن از فاصله خیلی درو زوم کردم و عکس گرفتم چون اگه میدیدی نمیزاشتی عکست را بگیرم برای همین کیفیت عکس پایین اومده

پسندها (4)

نظرات (8)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
31 خرداد 93 15:01
سلام عزیزم بالاخره اپ کردی با عکس های جیگر مهتا جون نازی چه بشکنی میزنه عزیزم برای اینکه این قدر وابسته تی وی نشه از برق بکش و بگو فعلا روشن نمیشه مقاومت الان شما بهتر از اینه که مغزش خسته بشه بوس
مامان ستیانفس
2 تیر 93 15:32
سلام وای ببین چه جوری زیر میز پای تی وی خوابش برده این وروجک ناز معلومه که خیلی تی وی دیدن رو دوست داره،اون عکس که داره راه میره و برگشته تی وی میبینه خیلی باحاله
مریم(پرنیاوبردیا)
2 تیر 93 19:57
سلااام دوسته گلم... ممنون از اینکه افتخار دادین و ما رو لینک کردین.... امیدوارم دوستایه خوبی برای هم باشیم راستی دخملی گلتون و با این عکسایه خوشگلش ببوسید
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:14
دلت آبی تر از دریا عزیزم به کامت گردش دنیا عزیزم الهی دائما چون گل بخندی روزگارت خوش و خرم عزیزم
مریم(پرنیاوبردیا)
6 تیر 93 18:15
ای جونممممممم..... چه دخملی نازی
مامان فاطمه
7 تیر 93 16:35
کاش که در این رمضان لایق دیدارشوم/سحری با نظرلطف تو بیدار شوم/کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان/تا که هم سفره تو لحظه افطار شوم/ حلول ماه رمضان مبارک
شقایق مامان آرشا
10 تیر 93 8:22
واییییی تو هم که مشکل آرشا را داریی خاله فدات اما مامانی باید ترکشون بدیم