مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

واکسن یک سالگی و لغت نامه مهتا

1392/8/5 14:23
450 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست
با شکوه ترین روز دنیا تولد توست پس برای
من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

دیروز واکسن یک سالگیت را زدی عزیزم دختر نازم فقط 7-8 ثانیه گریه کردی و زودی ساکت شدی و بازم خنده هات ادامه پیدا کرد گلم 

چکاب قد و وزن یکسالگیت هم خوب بود وزن یکسالگیت ٣ برابر وزن تولدت بود عزیزم

     وزن هنگام تولد:٠٥٠/٣                                       وزن یکسالگی:٩٣٠٠/٩                                                                          

     قد هنگام تولد:٥/٥٤                                          قد یکسالگی:٧٨

تولدت را روز تولدت گرفتم یعنی همون روز اول آبان خیلی خوب بود و به همه مهمون ها خوش گذشت ناناز مامان

 

تولدت با تم پروانه بود و تو هم ملکه پروانه ها بودی خوشکل مامان انشا ا... سر فرصت پست عکس های تولدت را میزارم جیگرم

لغت نامه مهتا گلی در یکسالگی

بابا = بابا

مامان= م’ م’

آب = ا’پ

بله =بیه

این چیه=چیچیه

جوجه= جی جی

د’ د’

بوس =پووووه

آخ=ا’خخخخخخ

الو =ایو

توپ=تور تور

دالی= د’

٣

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

النا کاشونی
6 آبان 92 13:42
تولدت مبارک مهتابانو
اینم از طرف الناکوچولو


ممنون النا و خاله جون
شقایق مامان آرشا
10 آبان 92 15:21
ایشالا 120 ساله شیی