مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

بقیه عکس هاس آتله در آستانه یکساله شدن

1392/7/28 13:31
682 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند بهترین و زیباتزین هدیه را به من و بابایی داد خدایا بی همتایی ات را شکر بابت نعمتی همچون مهتا

عزیزم تا ٣ روز دیگه یکسال میشه که بدنیا اومدی و شدی همه زندگی ما

باورمان نمیشه یکساله که واژه زیبای مادر و پدر را به ما هدیه دادی گلم

با تمام وجود

دوستت داریم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

فایل عکس ها را نداشتم مجبور شدم ازشون عکس بگیرم

مهتا

سلام وخیلی خوش آمدید

مهتا

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

مهتا

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

مهتا

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

مهتا

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures

مهتا

سلام خیلی خوش آمدید.نظریادت نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
1 آبان 92 2:09
تولدت مبارک عزیزم انشاالله 120 سالگیتو جشن بگیری
مامان ستیا نفس
2 آبان 92 23:50
عزیززززم خیلی قشنگه عکسهاتفدات بشه خاله ناناززززززززززززی من


ممنون خاله
شقایق مامان آرشا
4 آبان 92 21:38
سلام تولدت مبارک
شقایق مامان آرشا
4 آبان 92 21:42
هذحور مایلی برات ارسال می کنم