مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

لباس دوخت مامان جون

1392/4/29 13:21
463 بازدید
اشتراک گذاری

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_Girls dress Animation

 

مامان جون دخترم برای نوه ی گلش یه دست لباس تابستونی دوخته ببینید چه قشنگه چقدر بهش میاد

لباس

1000 ماشا ا...

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_Girls dress 2 Animation

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الناکاشونی
29 تیر 92 14:02
چق این لباس بهت میاد مهتاجون. مبارکه
مامان حنانه زهرا
29 تیر 92 15:41
سلام گلم نی نی گپ وب اصلی خرابه از وب دومی براتون درخواست زدم اونجا میتونم چت کنم خوشحال میشم بیشتر اشنا بشیم
الناکاشونی
29 تیر 92 23:57
سلام آدرس وبلاگ تغییر کرد.
مامان ستیانفس
30 تیر 92 13:52
عزیزم لباست خیلی نازه وبهت میاد مبارکت باشه خوشگلم
مامان محیا
2 مرداد 92 0:54
وای دست گل مامانی درد نکنه چقدر نازشدی


ممنون
واااای خاله مگه من نگفتم آدرس وبلاگت ا کامل بذار پس چرا دوباره نی نی وبلاگش را نمینویسی من باید بهش اضافه کنم تا بتونم وارد وبلاگ محیا جون بشم
محراب و مليكا
2 مرداد 92 8:53
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
سارا مامانی شیدا
2 مرداد 92 12:57
چه مامان جون هنرمندی دستش درد نکنه خدا حفظشون کنه و سایشون بالای سر مهتا جون و مامان و بابای مهربونش باشه
مامان محیا
5 مرداد 92 12:59
سلام مامی مهتاجون. شما وبلاگ مارو لینک کن اینجوری دیگه احتیاج به آدرس نداری. وبلاگ محیاجون قسمت لینک دوستانتون نیست[زودباش


ببخشید فرزانه جون فراموشم شده بود در عوض گذاشتم اولین لینک
شقایق مامان آرشا
7 مرداد 92 14:44
دستشون درد نکنه