مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تب مهتا

1392/4/6 20:24
630 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

بمیرم برات عزیزم ،مهتا 3 روزه که تب داره و بی حاله مرتب هر به 4 ساعت استامینوفن و هر به 6 ساعت بروفن میخوره دکتر گفت طبیعیه باید صبر کنی تا تبش قطع بشه شاید بعدش دونه های خیلی ریز هم بزنه توی این سن اغلب بچه ها این بیماری را میگیرن اسمش هم تب و دونه هستش

مهتا بی حال خوابیده

تب

niniweblog.com

تب

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ستیانفس
7 تیر 92 17:03
ای جوووووونمعزیزم دعا میکنم هرچه زودتر خوب بشی خوشگلم


الهی
ممنون خاله
شهرزاد
8 تیر 92 0:45
مهشید نازنین سلام
فکر می کنم الان که این جواب رو برای شما مینویسم انشاا... تب دخترتون قطع شده باشه چون اگر بیماری مهتا جان هم rosal infantom باشه تبش سه تا 5 روز بیشتر طول نمیکشه، و یکباره تب قطع میشه و دونه میزنه. تب سامیار سه روز طول کشید و کلا بیماریش تا رفع شدن دونه ها یه چیزی حدود ده روز بود. ایشالا که مهتا جان زود زود خوب بشه


سلام گلم درسته مهتا امروز تمام تنش پر دونه شده چون میدونستم قضیه چیه نترسیدم ممنون از راهنماییت

مامان ایدین
9 تیر 92 23:56
نــــــــــــــــــازی چقدر شیرین خوابیده
عزیزم ایشالا همیشه سلامت باشی


ممنون خاله
مامان آوا
11 تیر 92 17:05
سلام آخی نازی زودی خوب بشو.
سارا مامانی شیدا
13 تیر 92 11:32
واااااااااااااااااااااااااای زودتر خوب شو مهتا جونم
معصوم/مامان جان جان فاطمه
13 تیر 92 12:24
عزيزه خاله ايشاالله زودي خوب ميشي و دوباره وروجك
شقایق مامان آرشا
15 تیر 92 21:30
خاله نبینم دیگه بی حالیتو