مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

صندلی مهتا

1392/4/23 14:24
675 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

مهتا یه لحظه هم روی صندلیش نمیشینه میخواد زود بیاد پایین و صندلی را روی سرش بزاره این چندتا عکس هم را به زور گرفتم ببینید چه ژستی گرفته (زبونش را میگم)

؟صندلی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

صندلی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

صندلی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان علی خوشتیپ
24 تیر 92 12:49
خصوصی
مامان محیا
24 تیر 92 22:48
سلام چ وبلاگ خوشگلی.چ دخملی .محیای من خوشحال میشه از وبلاگش دیدن کنید.اگه موافق باشید تبادل لینک کنیم.
النا
25 تیر 92 0:06
سلام مهتا جون. اسم من الناس. خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی. مامان بابای من با بابای شما یجورایی همکارن
مامان حنانه زهرا
28 تیر 92 13:52
چراپیش مانمیاین عزیزم هر وقت اپ شدی خبرم کن دخترم اجازه نمیده خودم تک تک سربزنم
سارا مامانی شیدا
2 مرداد 92 12:58
جااااااااااانم خوشگل خانم هزار ماشااله