مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سرگرمی جدید مهتا

1393/11/9 11:54
785 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا جونم چند وقت پیش رفتم که برات استوانه هوش بخرم از اونجایی که خیلی بازی روی هم چیدن قطعات را هم دوست داشتی از میون اون همه بازی فکری دومینوی اشکال برجسته را برات انتخاب کردم گلم

هم همون کار استوانه هوش را انجام میده البته با تعداد شکل بیشتر هم میتونی اونا را روی هم بچینی و هم اینکه بازی دومینو هم هست

عزیزم خیلی دوسشون داری

قربون دختر باهوشم برم روز دوم همه اش را درست جا میزدی اگه هم من اشتباه کنم میگی نه نه نه خیلی باحاله

راستی همه رنگ ها را هم از حفظی مربی مهد کودکتون میگفت هچکدوم بچه ها تو این سن تمام رنگ ها را بلد نیستن اما مهتا گلی بلده هر چیزی را که نشونت میدم زودی رنگش را میگی قربون صدات برم

به جز کارت های مشاغل و وسایل نقلیه (البته یه تعدادیشون را ) همه کارت ها را بلدی حتی اعداد را خیلی هم کارت ها را دوست داری میای از مامان هم میپرسی اگه درست جواب بدم میگی آپرین و دست میزنی خیلی باحال خلاصه تو مهد کودک هم سوژه شدی از همه میپرسی و میگی  آپرین  و دست میزنی

راستی دیروز دوست جونی مامانی  که مثل خواهر م هست هم یه نی نی کوچولو ناز به دنیا آورد قربونش برم نوشین اسمش را گذاشتن عزیزم دختر خالت به دنیا اومده امیدوارم شما هم مثل مامان هاتون تا آخرش با هم دوست باشین در اولین فرصت عکس خوشکلش را هم میزارم

پسندها (2)

نظرات (0)