مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

خرید مبل

1393/10/22 12:04
948 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چند وقت پیش رفتیم بابا یک کتابخانه بخره همون اول پاساژ چند تا مبل کودک گذاشته بودن تو هم با یه نگاه یکیشون را برای خودت پسندیدی و رفتی روی مبل نشستی حالا مگه پا میشدی همه جا را روی سرت گذاشته بودی نمیخوام پاشم (میمیخوام خاشم) هیج جوری راضی نمیشدی حتی پا نمیشدی که بریم کتابخانه را ببینیم آخرش هم دختر بابا زورش سر شد و بابا گفت الان برات میخرم جالب اینجاست که مدل ذیگه اش را هم نمیخواستی فقط همینو شیطون بلا

قربونت برم ببین چه ژستی گرفتی به قول خودت روی صندلی

نمیزاری هیچ کسی روش بشینه فقط خودت

پسندها (3)

نظرات (4)

پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 23:05
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
محمد
29 دی 93 6:54
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
negar
9 بهمن 93 12:01
سلام از کارهای نمدی من دیدن کنید ریسه های زیبا برای تزیین اتاق مهتا دارم http://honarenamad.niniweblog.com
مامان روژینا
29 بهمن 93 8:16
وای جیگرتو بخورم با اون مبلت و ژست گرفتنت