مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

یه پست بعد وکلی تاخیر

1394/5/19 11:38
1,289 بازدید
اشتراک گذاری

خجالتخجالتخجالتخجالت

سلام مهتا گلی مامان شرمنده بابت تاخیر طولانی مامانی کلی خودم را درگیر کار و کلاس و... کردم خیلی وقته سراغ لب تاب ، وبلاگ و دوستای عزیز وبلاگیت نیومدم  عزیزم مامانی را ببخش

همه عکس هات از روی لب تاب به هارد منتقل شده و الان در دسترس نیست تو این مدت کلی اتفاق افتاده و کلی عکس گرفتی انشالله سر فرصت میزازم 

یه چندتایی عکس تو گوشی مامان پراکنده بود واست میزارم دخترکم

عکس ها در ادامه مطلب

 

مهتا و حیاط خونه

عروسی دوست مامان

شهربازی سیمرغ

کمک بابایی (البته اینقد سیاهکاری کردی که بابا مجبور شد پایین نقاشی را کات کنه خندونک)

استخر بادی که خیلی میدوستیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:39
سلام به شما پدر و مادر گرامی بخصوص به نی نی کوشوله عزیز نی نی تون خیلی قشنگه انشالله به حق محمد خوش بخت بشه و زیر سایه پدر مادر سالیان سال خوش باشه . . به فروشگاه من سر بزنید خریده ارزان کارت شارژ با قیمت فوق العاده قربونت بشم. میشه لینک فروشگاهم رو بذاری تو وب این فرشته نازنین. خواهش میکنم عزیزم... . . خریده عمده و ارزان کارت شارژ www.sharjj.ir
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:42
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
مامان آرزو
29 مرداد 94 1:17
مهشید جونم خیلی زحمت کشیدی کارت عالیه دختر نازتو ببوس.