مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد 2 سالگی

1393/8/30 14:50
1,505 بازدید
اشتراک گذاری

عکس متحرک تولد

مهتا گلی دختر پاییزی من تولد دو سالگیت مبارک

انشاا... 120ساله بشی همیشه سالم وسلامت باشی

عکس های تولدت در مهد کودک که خیلی باحال بود و هم به تو و هم به من خوش گذشت

زهرا + مهتا +کیانا

لطفا حتما برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

نازنینم اینجا رفته بودی وسط داشتی قرش میدادی

مهتا ومربیهای مهد کودک ماه مهربان

متاسفانه کیک تولد مهد کودکت دیر رسید و دیگه من برای عکس گرفتن نبودم

یه تولد کوچولو هم در خانه برات گرفتیم گلم اینم عکس هاش

عکس متحرک تولد

عاشق این بودی که شمع ها را فوت کنی فوت میکردی ودست میزدی میگفتی به بابا دوباره شمع ها را روشن کنه

بابا + مهتا + بابا جون 

ژله خرده شیشه و انار

هدایای تولد

هدیه مامان و بابا

عکس متحرک تولد

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان فاطمه
3 آذر 93 16:30
تولدت مبارک باشه خوشکل خانوم ان شالله 120 سالگی تو جشن بگیری مهتای نازنینم کادو هاتم مبارک باشه خیلی قشنگ بودن
✿مامان عاطفه✿
11 آذر 93 18:02
http://soheilnaz.niniweblog.com/ سلام عزیزم این وب سهیل و سپهر خدیجه است گفته آدرسشو برات بدم که لینکشون کنی به ما که افتخار لینک شدنمونو تو وب مهتا جون ندادین ولی من شما را اولی لینک کردم بوس بای
مامان فائزه
19 آذر 93 1:04
سلام مهتا گلی تولدت مبارک انشالله 120 ساله شی زیر سایه پدرومادر عزیزت میبوسمت
عمه فروغ
30 آذر 93 19:22
سلام عزیزم تولدت گل دخترت مبارک ام شاا.. 120 سالگیش رو جشن بگیرید دخترتون خیلی نازه خدا حفظش کنه ازتون یه درخواستی داشتم تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم میشه بهم رای بدید؟ فقط کافیه 39 رو به 1000891010 اس ام اس کنید. با تشکر