مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

عکسهای یلدایی در مهد کودک

1393/9/30 19:44
818 بازدید
اشتراک گذاری

دلبرم چندتا عکس با دوست جونی هات در مهد کودک کنار چیدمان میز یلدایی انداختی خودم که خیلی دوسشون دارم اینجا هم میزارم تا دوستای وبلاگیت هم ببینن و ذوق کنن دست خانم خسروی و بقیه مربی هات همدرد نکنه خیلی زحمت کشیدن یلدات مبارک باشه گلکم

پسندها (2)

نظرات (2)

فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 19:47
سلام خوبین ؟ مامان مهتا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان کیمیا
30 آذر 93 20:00
سلام،یلداتون مبارک ما تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردیم.ممنون میشم اگه بهمون رای بدین،لطفا عدد47رو به1000891010پیامک بزنین کیمیامنتظر رای شماست