مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

عروسک ناز من

1391/11/4 12:52
762 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

عروسک نازی من

مونس و همبازی من

شیرش و خورده خوابش میاد

خسته شده لالاش میاد

چشمای نازی داره

مژه ی درازی داره

باز میکنه میبنده

همش به من میخنده

niniweblog.com

عروسکم

niniweblog.com

عروسکم

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

دوست مامان مهتا
4 بهمن 91 12:29
قربونش برررررررررررررررررررم
دوست مامان مهتا
4 بهمن 91 12:31
قربونش بررررررررررررررررررررررم با این مژه های بلندش
مامان شایان
4 بهمن 91 15:42
عزیزم من کیلیپ برای تولد و جشن ها و جشن تولد و جشن دندونی نامزدی و عقد و ... درست می کنم. که هم می تونید تو جشن بگذارید همه ببینند و هم به عنوان سورپرایز برا دوست یا همسر و یا تو جشن تولد بکوچولوتون به عنوان گیفت بدبد و یا تو جشن پخش کنید که با استقبال زیادی روبرو می شه. اگه دوست داشتید من در خدمتتونم. تبادل لینک کنید
هستی
4 بهمن 91 15:47
سلام بله نازنین هانا ی شما تک است همتا نداره ماشاالله اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
مادام بوفی
26 بهمن 91 21:35
سلام عزیزم خدا حفظ کنه کوچولوتونو اگه دوست داری یه قالب با تصویر نی نی خودت داشته باشی که تو نی نی وبلاگ بدرخشه بهم سر بزن......... قالبایی برای دوستاتون آماده شده رو میتونید اونجا ببینید