مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

آلبوم مهتا

1391/11/9 12:53
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

 

اینم از آلبوم خوشکل مهتا جون امیدوارم بعد از گذاشتن عکس های نازت داخل آلبوم مثه این وبلاگ یه خاطره خوب برات باشه

آلبوم

آلبوم  آلبوم

آلبوم   آلبوم

 

آلبوم   آلبوم

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامی مهتا
5 بهمن 91 14:09
به به یه مهتای دیگه ایشالله زیر سایه پدر و مادر ش سالم و تندرست باشه .من لینکتون میکنم اگر شما هم مایل بودید ما رو لینک کنید .
مامان ستایش جون
5 بهمن 91 18:58
سلام دختر نازی دارید خدا خفظش کنه این گل با هزار آرزوی خوب تقدیم شما بازم به ما سر بزنید خوشحال میشم www.osyma.niniweblog.com
خاله ی کوثر
5 بهمن 91 20:56
سلام ممنون از حضور شما .وبلاگ شما خیلی قشنگه اگه با تبادل لینک موافق بودید بهم بر بدید
saba
9 بهمن 91 17:08
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
قاصدك(زهرا)
10 بهمن 91 14:13
سلام:
عكساي خوب و جالبي بود.
قالبش هم خيلي قشنگ بود!!!!!!!!!!!!
ممنون از دعوتتون.
[hr

قالبش عوض شد از قبلی هم قشنگ تره
سحر
12 خرداد 92 14:25
سلام عزیزم وبلاگ زیبای برای کوچلوت درست کردی منم یه دوقلوی پسر 9 ماه دارم

بهم سر بزن



حتما عزیزم ولی آدرس وبلاگت را اشتباه گذاشتی نمیشه وارد وبلاگت شد