مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

جشن به مناسبی روز دختر

1392/6/18 15:45
478 بازدید
اشتراک گذاری

عكس هاي زيبا از گل رز در رنگ هاي مختلف

دختر گلم دیشب خانواده مامان به مناسبت روز دختر تشریف آوردن خونه ما و به اتفاق یه جشن کوچولو برای عزیز دل همه مهتا خانومی گرفتیم

شام عدس پلو با ته چین سیب زمینی کنجدی بود که همه مخصوصا تو خیلی دوست داشتی

عدس پلو

هنر های مامانیت هم گل کرده بود و برای دسر ژله خرده شیشه درست کرده بود

دوستان اگه مایل به دونستن طرز تهیه این ژله خوشمزه و زیبا هستن میتونم تو این وبلاگ براتون بنویسم البته من کمی دستورش را نسبت به بقیه ژله ها دست کاری کردم که اینطوری ژله شفاف و سفید کنار هم قرار گرفته

 

له خرده شیشه

ژله خرده شیشه

له خرده شیشه

بفرمایید مهتا خانوم روزت مبارک

ژله و مهتا

جهت پدیرایی اولین هندوانه محصول باغچه حیاط خودمان هم بود جاتون خالی خیلی قرمز و شیرینو آبدار بود

هندوانه

اینم از هدیه مامان جون و بابا جون یه سویی شرت باشلوار خیلی قشنگ دستشون درد نکنه

هدیه

اینم از هدیه مامان و بابا

.

دخترم انشا ا... سالها در کنار ما باشی و این جشن را با هم بگیریم

عكس هاي زيبا از گل رز در رنگ هاي مختلف 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

معصوم/مامان جان جان فاطمه
18 شهریور 92 16:16
ژل دخملي روزت مبالك شرمنده نت قطع بود و نتونستم زودتر بيام و تبريك بگم من هم از اون ته ديگ ها ميخوام دست مامان جون و بابا جون هم درد نكنه
مامان محیا
18 شهریور 92 22:24
وای دهنم آب افتاد دلم به تاب تاب افتاد مبارکت باشه خانم خانما
مامان ایدین
20 شهریور 92 10:14
خانومی مبارکت باشه عجب کادوهایی گرفتی عزیزم
zahra
24 شهریور 92 9:52
سلام مهتا جونم ژله ها رو تنها خوردی؟پس سهم امیرحسین چی شد؟


امیر حسین انشا ا... میاد تولدم میخوره
مامان حنانه زهرا
13 مهر 92 18:31