مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

روز دختر مبارک

1392/6/16 12:51
514 بازدید
اشتراک گذاری

 

من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم

میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . .

چه افتخاری که من هم دختر دارم

عزیزم این اولین سالی هست که روز دختر تو دختر نازم کنار من هستی روزت مبارک مهتا جان

دیشب به همین مناسبت من و بابا و تو دخملی رفتیم بیرون شام خوردیم و یه جشن سه نفری گرفتیم

تو تمام زندگیه مامان و بابا هستی

.  .

پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر

تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . .

روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

عمه ی آتنا
16 شهریور 92 12:06
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان... مهتا کوچولو روزت مبارک
مامان محیا
16 شهریور 92 12:26
من هم روز دختررو به مهتای نازنین تبریک میگم .امیدوارم که سایتون بالای سر دختر گلتون باشه
مامان اوا
16 شهریور 92 13:31
امروز روز دختره مهتا جون روزت مبارک عزیزم ولادت حضرت معصومه (س) روز دختر مبارک
سارا مامانی شیدا
16 شهریور 92 14:19
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان روزت مبارک عزیزم. . .
مامان ایناز.ندا
16 شهریور 92 14:39
خداوند لبخند زد دختر آفریده شد! لبخند خدا، "مهتا جون" روزت مبارک...
مامان مهرو جون
16 شهریور 92 16:18
عزیز دلم روزت مبارک امیدوارم سالهای سال با مامان گلت و بابایی خوش باشین و برین بیرون شام
مامان ياسمين
16 شهریور 92 18:43
مهتا جون روزت مبارك عزيزم انشاءا... در كنار مامان و باباي مهربون سالهاي سال زندگي شاد و پربركتي داشته باشي
خاله ی کوثر
18 شهریور 92 23:20
سلام ممنون از پیام قشنگتون روز دختر به مهتا جون تبریک می گم
ببخشید دیر جواب دادم اینترنتمون قطع بود.
خوشحال می شم اگه اجازه لینک بدهید.


بفرمایید ما هم خوشحال میشیم