مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

کوتاه شدن موهای مهتا گلی

1393/5/6 8:49
725 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ناز گلم دخترم از بس که شیطون هستی هر چی گیره و تل به موهات میزدم همه را به چه شدتی همراه با یه دسته مو از سرت میکندی من هم به اتفاق بابا طی یک اقدام انتحاری موهات را برات کوتاه کردم اول میخواستم آرایشگاه ببرمت ولی هم اینکه جمعه بود و آرایشگاهی باز نبود و بابا هم که نمیتونست دنبالمون بیاد و از طرفی هم گفتم با اینهمه مو ریز به سر و بدنت چه جوری برگردیم خونه کلی دردسر بود این بود که خودم دست بکار شدم تعریف از خود نباشه بقیه هم میگم خیلی خوب شده خندونکخندونکخجالتخجالت

عکس مهتا گلی قبل از اصلاح مو

ببین چه لمی دادی رو مبل چه ژستی گرفتی هااا

مهتا بانو بعد از اصلاح مو به دست مامان گلیش

الهی قربونت برم عــــــــــزیـــــــــــــــزم

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم(پرنیاوبردیا)
10 مرداد 93 12:39
سلام مهشید جونمممم بچه ها اصن با گلِ سر تل رابطه خوبی ندارن خوب کاری کردید اقدام به کوتاهی مو کوچولو مون کردید ولی عالی کوتاه کردید
مریم(پرنیاوبردیا)
10 مرداد 93 12:39
مامان فاطمه
17 مرداد 93 13:41
جووونم چقدر بانمک تر شده مامانی ایول داری