مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سیزدهمین و چهاردهمین مروارید

1392/10/28 14:50
725 بازدید
اشتراک گذاری

l10.gif

عزیزم نمیدونم چرا اینقدر عجله داری و هنوز دندون قبلیت تازه جوانه زده دندون بعدیت خودش را نشون میده یه کم صبر کن نازنینم دیگه غیر از شیر خودم هیچی نمیخوری فکر کنم پس فردا که برای چکاب ١٥ ماهگیت بریم اصلا وزن نگرفته باشی به هر حال

سیزدهمین و چهاردهمین مرواریدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان روژینا
30 دی 92 9:54
فدای تو و مرواریدای جدیدت مبارکت باشه گلممامان مهتا توچولومیشه لطف کنی و به این آدرس بری و تو قسمت نظرات به دخترم روژینا رای بدیممنون میشم[بوسه]http://biadelam.niniweblog.com/
♥مامان مهشید♥
پاسخ
به روی چشم
مامان پرنیا
1 بهمن 92 13:52
سلام عزیزم منم تو نی نی وبلاگ تقویم درست می کردم که نی نی وبلاگ وبلاگم رو حذف کرد مواظب باش وبلاگ کوچولوت رو حذفش نکنن آخه آدم خیلی زحمت می کشه برا وبلاگ کوچولوش به نظر من یه وبلاگ جدا برا تقویم درست کردنت بذار چون اگه هم حذفش کردن غصه ات نشهممنون از راهنماییت
مامان هستی
1 بهمن 92 14:10
چه ناز شدی خاله جون