مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

گل من

1392/1/21 19:43
704 بازدید
اشتراک گذاری

ای گل من ای گل من!

                          ای دختر خوشگل من

عزیز و دردونه من

                         ای گل گلخونه من

تو دختر ناز منی

                        عزیز و تن ناز منی

قربون خنده هات برم

                       تو پر پرواز منی

دل منو برده اون چشات

                       دلم اسیر خنده هات

عروسک قشنگ من!

                     قربون اشک بی صدات

همه دنیا یه طرف

                         دختر نازم یه طرف

niniweblog.com

مهتا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شقایق مامان آرشا
23 فروردین 92 18:02
سارا مامانی شیدا
1 اردیبهشت 92 11:08
آخی چه شعر قشنگ و با مزه ای

مهشید جون سلام من اتفاقی به وب مهتا جون سر زدم هزار ماشااله خیلی دختر نازی دارید خدا حفظش کنه وبلاگتون خیلی قشنگه با اجازه من لینکتون میکنم تا بتونم بیشتر بهتون سر بزنم خوشحال میشم شماهم به وبلگ شیدای من سر بزنید و اگه دوست داشتید لینکمون کنید شاد باشید




دست گلت درد نکنه ممنون حتما میام سر میزنم به لیست پیوند ها هم اضافتون میکنم عزیزم