مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

به دنیا آمدن نفس مامان و بابا

1391/11/2 12:47
559 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

 

سلام به همه ما،مامان و بابای مهتا تصمیم گرفتیم که یه وبلاگ واسه دختر یکی یه دونه مون برای ثبت خاطرات شیرینش بسازیم امیدوارم مهتا جون وقتی خودش بزرگ شد این کار را ادامه بده. 

 niniweblog.com

دخترم در تاریخ ١/٨/١٣٩١ به این دنیا پا گذاشت قدمت مبارک

                                  باشه عزیزم.

   niniweblog.com

{امروز مهتا 3ماهه میشه }                                     

 

 

niniweblog.com

 ١٠دقیقه بعد از به دنیا اومدن دختر خوشکلم

قدمت مبارک

 

niniweblog.com

 

خواب اولین شب زندگی مهتا در بیمارستان

لالایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

رجبی
1 بهمن 91 15:09
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
ملیحه
1 بهمن 91 20:18
سلام. چه کار جالبی حتما وقتی بزرگ شد خیلی خوشش میاد.امیدوارم مهتای عزیز همیشه شاد و خندان باشه.ازطرف دختر عموی مهتا شایدهم معلم آینده ی مهتا جان
خاله جون
3 بهمن 91 19:05
سلام گلم.فدات بشم الهي وبلاگتم مثل خودت خوشگله اميدوارم هميشه سلامت باشي


ممنون
علي
4 بهمن 91 9:44
لالايي
لالايي ماه و مهتابه
لالايي مونس خوابه
لالايي قصه ي گل هاس
پر از آفتاب پر از آبه
لالايي رسم و آيينه
لالايي شعر شيرينه
روون و صاف و ساده
زلال مثل آيينه
لالايي گرمي خونه
لالايي قوت جونه
لالايي ميگه:يک شب هم
کسي تنها نمي مونه
لالايي آسمون داره
گل و رنگين کمون داره
بخون لالايي و خوش باش
که عمر غصه کوتاهه/ تقديم به مهتا عزيزم(((((((((((( :



ممنون
zahra
4 بهمن 91 12:24
سلام مهشید عزیزم.دخترخشملتو دیدیم .امیدوارم درکنار پدر ومادر مهربونش همیشه خوشبخت باشه


ممنون از لطفت
مامان مریم
6 بهمن 91 7:54
خدا حفظش کنه خیلی ماه و دوست داشتنیه...ممنون که به مهتابم سر زدین...
مامان آرزو
13 بهمن 94 17:54
ای جووونم معلومه قراره چه جیگری بشه