مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

زمستان 99

1400/1/8 19:40
241 بازدید
اشتراک گذاری


جانِ من
عشقِ من
دخترم
زیباترین و بالاترین شادی دنیا را به من بخشیدی
مادر تو بودن لیاقت میخواهد و شاکر ترینم

سلام دختر عزیزم اومدم برات فصل نامه زمستان 99 را تعریف کنم

این زمستان هم همچنان کره زمین وبا ویروس منحوص کرونا به سر کرد و رعایت پروتکل های بهداشتی  ( زدن ماسک ، الکل ، فاصله گذاری اجتماعی و..) خدا را شکر واکسن در حال تولید هست و مسئولین گفتند تا پایان سال بعد همه واکسینه میشن خدا کنه درست باشه

برای شما سخت تر از همه اینا مدرسه نرفتن و بصورت مجازی گذروندن هست و واقعا حق درای همه کیف مدرسه به رفت و آمد اون بازی های اون و دوستان و .. هست و این مجازی برای ما بزرگتر ها که خسته کننده هست برای شما دانش آموزان اونم شما که تازه اول راهید واقعا سخته مشق ها ت را با غر غر مینویسی و از اینکه پر جنب و جوش هستی نمیتونی بشینی و تمومش کنی یکدفعه و خیلی نوشتن هات طول میکشه و مدام در رفت آمد هستی همچنان از این بابت از املا که یکجا نشینی داره بیزاری و معلم تون خانم دادگر باهات کنار اومده ولی در عوضش برای ویس و فیلم و عکس فرستادن آماده ای و معلم تون و مدیر و... در مورد کلیپ های درسی و غیر درسی حساب ویژه روت دارن چون واقعا استعدادش را داری و خیلی روان و جذاب صحبت میکنی و کار میکنی گاها میگی میخوام وقتی بزرگ شدم مجری بشم و...

یه مورد خنده دار اینکه داشتی برای خواص گیاهان دارویی فیلم ازت میگرفتم دو سه بار اشتباه گفتی ازت دلیلش را پرسیدم گفتی بخاطر این شربت خاکشیر هست که جلوت هست و حواست پرت میشه خلاصه اونو خوردی و من یکی دیگه درست کردم بعد اون یک بار گفتی و تماام و خخخخخخخ البته به جای کلمه تپل شدن گفتی تفففل شدن که خیلی خندیدیم فیلم را ارسال کردم چون مشخص نبود زیاد گفتم هر کی هم فهمید بخنده  و در آخر نفر اول استان هم شدی ما از اون به بعد به کلمه تپل میگیم تفل چون بامزه تر هست

در طرح جابر هم شرکت کردی و در قسمت هنری اش لباس محلی و .. پوشیدی و  ملودی باران را با ساز بلز و فلوت و سنتور زدی  واقعا زیبا و دلچسب بود من بهت می نازم جانان من

کلاس ها ی سنتور ات را خدا را شکر دوست داری و این شده یه دلگرمی و باز شدن روحیه ات در این اوضاع خیلی زود پیشرفت کردی چون دوره ارف را گذرنده بودی و الان هم رده بزرگسالان و حتی بالاتر از خیلی هاشون در اموزشگاه هستی من بهت افتخار میکنم عزیزم

کلاس چرتکه ات ترم 6 را در حال گذروندن هستی و خدا را شکر میکنم که به موقع چرتکه را شروع کردی چون خیلی بدرد دروس ریاضی ات خورد مخصوصا در این اوضاع مجازی خیلی زودتر و جلوتر از همکلاسی هات درس ها را یاد میگیری و در ریاضی هیچ مشکلی نداری ذهنت باز هست تا سه رقم اعداد را ذهنی جمع و تفریق میکنی و...

یه اتفاق خوب برات تولد یکسالگی محمد علی تنها پسر خاله ات هست که گفتم قبلا چقدر دوسش داری از دوماه قبل روز شمار معکوس در دفترت نوشتی و هر روز صبح قبل هر چی خط میزدی دفترت را با خودت میبردی اگه قرار باشه شب جایی بمونیم فکر میکردی اگه هر روز صبح خط نزنی خدایی نکرده تولد یه روز عقب میوفته خخخخخخ خودت جدا از ما کادو گرفتی و همه را با ذوق کادو کردی و روز تولد خیلی برات خاطره ای شد و بهت خوش گذشت. 

گوشه ای از فیلم ها و خلاقیت های درسی و غیر درسی این مدت ات

چندتا از اوقات خوش مون خانوادگی یا با دوستان در این مدت

اینجا هفته پایانی سال و دانشگاه آزاد و در واقع مدرسه سما هست کنار تربت پاک شهدای گمنام با کمک معلم و همکارهای خودم مراسم برگزار کرده بودیم و سفره هفت سین و ... و شما چون پیش دبستانت را سما گذروندی من دوست داشتی بیای و خانم اعلمی مدیر خوبمون با کمال میل قبول کرد الان که دارم مینویسم ایشون در بستر بیماری هستن خدایا هر چی خیر هست براشون رقم بزن 

اونجا خیلی سریع با یکی از دانش آموزان بنام امیر علی رفیق شدی اونم مثل شما سر زبون داره و خیلی جذاب صحبت میکنه اکثرا در برنامه ها ازش استفاده میکنن بنظرم همین اخلاق تون به سمت هم کشید تون

اسفند امسال که مثل پارسال اصلا حال و هوای اومدن بهار و عید و.. را مردم بخاطر کرونا و مخصوصا پشت سر گذاشتن موج سوم کرونا ندارن خدایااااا اسفند سال دیگه همه دلشون شاد و در تکاپوی عید دوست داشتنی و جشن پایان کرونا باشن

بهار که کم کم قدم به باغچه دوست داشتنی مون گذاشته

اینم پایان فصل نامه عکس زیباااای آتلیه برای سال نو 1400 

دردانه دخترم

بودنت را در کلمه جهانم خلاصه کرده ام

جیم جانم

ووه هم نفسم

آ آرامشم و

نون نفسم

میم مونسم

اینا تمام دارایی من نیستند؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)