مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سفر به ماریکو

1397/1/12 14:13
308 بازدید
اشتراک گذاری

توی این ماه یه دوسته جدید پیدا کردی یه بنام آقا پندار
مهتا جونم شما با پندار جون همسن هستید واسه همین یه همبازی عالی واسه همدیگه هستید و شبانه روز میخوایید پیش هم باشید بازم وقت برای بازی کم میارید من از این بابت که یه همبازی پیدا کردی خیلی خوشحالم واقعا بازی کردنتون خیلی با حاله و من اکثر اوقات از تماشای شما دوتا و شنیدن صحبت هاتون سیر نمیشم و لبخند به لب دارم دنیای شیرین بچگی دنیای سوای ما بزرگترها هست
پندار جون و مادر پدر مهربونشون ما را واسه مراسم یلدا به روستای کوهستانی توریستی و زیبای ماریکو که روستای اجدادی شون هست دعوت کردن که ما هم دعوتسون را پذیرا شدیم و در کنارشون روز خیلی خوبی را گذروندیم برنامه ها و پذیرایی های سنتی جالبی داشتن از جمله مراسم استقبال، آش و سورک پزون(غذای محلی) شاهنامه خوانی و... جای دوستان خالی خیلی خوش گذشت
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)