مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

سومین یلدای مهتا بانو

1394/10/1 13:12
654 بازدید
اشتراک گذاری

سومین یلدات مبارک دخترم ان شا الله عمرت مثل شب یلدا بلند باشه توام با سلامتی و خوشی

دیشب شب یلدا طبق معمول هر سال خونه ننه حاجی و بابا حاجی بودیم خیلی خوش گذشت تو هم خیلی با بچه ها بازی کردی که با اینکه عصر خوابیده بودی موقع برگشت به خونه از خستگی خوابت برد

عزیزم هندونه من دیشب مامان جون یه شال و کلاه خیلی خوشکل بهت هدیه داد که از اتفاق خیلی با لباست ست بود طبق معمول گفتی دست شوشو درد نکنه مامان جون

 محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

اینم از هنر های مامانتخجالت

ننه حاجی زحمت کشیده بودن و حلیم درست کرده بودن برای همین گفتن خیلی تدارک نبینید

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان آرزو
1 دی 94 15:31
یلدات مبارک هندونه خانوم.دستت طلا مهشید جون هنرمند خودم...
♥مامان مهشید♥
پاسخ
ممنون خاله آرزو بپای هنرهای شما که نمیرسه گلم
شقایق مامان آرشا
3 دی 94 20:57
یلدات مبارک عزیزم
مامان آرزو
5 دی 94 0:19
تو یه دونه ای مهشیدجونم.
aylar
6 دی 94 22:04
سلام خوشحال میشم به من هم سر بزنید و در کانال تلگرام و پیج اینستاگرامم عضو بشید فعالیتم در زمینه ی طراحی تم تولد،بروشور،تقویم و... برای کودکان و بزرگسالان هست در ضمن ارتباط از طریق وبلاگم هم امکان پذیره channel: @aylardesign موفق باشید
نقاش کوچولو
7 دی 94 15:28
با سلام از اونجایی که دیگه بیشتر بچه ها تبلت دارند خواستم بهتون یک نرم افزار آموزشی واسه کودکان در موضوع آموزش مرحله به مرحله نقاشی معرفی کنم اسم این نرم افزار نقاش کوچولو هست که داخلش آموزش نقاشی انواع گلها ، حیوانات جنگل و دریایی ، انواع وسایل نقلیه از ماشین گرفته تا تانک ، پرندگان و حشرات هست . دیگه با داشتن این نرم افزار هم به تقویت قدرت حافظه و خلاقیت کودکتون کمک میکنه و هم یک سرگرمی سالم براش میشه شما میتونین این نرم افزار رو از کافه بازار و از آدرس پایین تهیه کنید . https://cafebazaar.ir/app/demo.drawing.khanevadeha/?l=fa با تشکر از شما واسه اینکه وقت گذاشتین و این مطلب رو خوندین