مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد 2 سالگی نزدیکه

1393/7/13 16:43
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

عزیزم تولد 2 سالگیت نزدیکه و من اصلا باورم نمیشه که مهتا کوچولوی عزیز من اینقدر برای خودش خانم شده انگار همین دیروز بود به دنیا اومدی و مدام شیر میخواستی حالا 2 سال از اون روزا گذشته (البته برای من مثل برق و باد) و تو دیگه نزدیک دو ماهه شیر نمیخوری و الان کنار من نشستی هندوانه میخوری و شیرین زبونی میکنی قربونت برم نازنینم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

mina
13 مهر 93 16:54
سلام مامان مهربون ماشالله چه دختر نازی داری مثل اسمش واقعا مهتاست... دوست گلم اگه میخواین دختر نازتون اتاق شیک و متفاوتی داشته باشه از وبلاگ من دیدن کنید... راستی پیشاپیش تولد دخملی مبارک میتونید واسه تولدش گیفت و ریسه اسم یا ریسه هپی برت دی سفارش بدین
عاطفه مامان امیرحسین
16 مهر 93 17:06
سلام پیشاپیش تولدت مبارک مهتا جونی
مامان عاطفه
27 مهر 93 15:55
تولد تولد تولدت مبارک
ملیحه
5 آبان 93 19:56
سلام زن عمو حالتون خوبه؟مهتا جون چطوره؟دوسالگیش مبارک باشه باتبادل لینک موافقید؟