مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

چهارشنبه سوری 1396

1397/1/28 11:47
564 بازدید
اشتراک گذاری

بیا در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتشو سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم 😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 دخترکم مه بانوی من امسال چهارشنبه سوری در کنار شما وروجک خانم دوستان خیلی خدا را شکر بهمون خوش گذشت یه شب بیاد موندنی به سرمون زد و با دوستان یهویی رفتیم کویر وای که چقد شب کویر جالبه البته با وسایل آتیش بازی فوق العاده ای که بابا سفارش داده بود و اونجا رونمایی کرد و م

و من هم تازه اونجا متوجه شدم که چقققد بابای شیطونی داریماااااا😂😂😂😂 ترقه هایی که صدای بمب میدادن و فشفشه هایی که با صدای خیلی بلند میرفتن آسمون و منفجر میشدن خیلی زیبا بودن جای همه خالی بود یه چندتایی اش کنار گذاشتیم برای شب سال تحویل امسال سال 96 با هزار خوبی و بدی اش گذشت و خدا را شکر که سلامت در کنار هم هستیم ان شا الله که سال 97 هم سال توبی واسه همه و خانوادمون باشه😘😘

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)