مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد مامان مهشید

1396/9/22 2:06
458 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گل دوستداشتی من منم مثله شما متولد فصل پاییز هستم فصل هزار رنگ
مادر و دختر پاییزی
چند وقتی بود که هوس کیک کرده بودی اونم از مدله مامان پز نا گفته نمونه که خودم هم میخواستمولی وقتش و همتش را پیدا نمیکردم تولدم بهانه ای شد که خودمو با یه دستور کیک جدید محک بزنم وااای که تو نازنینم چقققد دوست داشتی کمکم کنی همه اش میگفتی بده من من درست میکنم من فلان میکنم من من من....
بالاخزه با کمک هم یه کیک زعفرانی دارچینی درست کردیم که قیافه اش که خوب بود طعمش بنظر میرسید خوب باشه ولی از اونجایی که شما فضول خانم مامان راپورت کیک درست کردن را جایی نبود که ندی مامان جون تماس گرفت گفت کیک را بردار بیار خونه ننه حاجی حاله و دایی اینام هستن دور هم باشیم
خلاصه ما نخورده برداشتیم بردیم چون ایمان داشتم مزه اش هم مثل ظاهرش خوبه که خدا را شکر آبروم نرفت و اینطور هم بود
یه تولد دور همی خیلی باحال ممنون تونم هم از تو همدم قشنگم هم از بابا مصطفی بابت هدیه فوق العاده اش(ماشین ظرفشویی)وهم از خانواده دوست داشتنی ام
بخاطر یه سال دیگه از عمرم داشتنتون را خدا را شاکرم
 

 

 


تولد مامان مهشید

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرزومامان آرزو
24 بهمن 96 1:08
تولدت مبارک مهشید جون،انشاله که همیشه شاد و موفق باشی
♥مامان مهشید♥
پاسخ
سلامت باشی همچنین شما آرزو جون