مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

مرغ شکم پر و کاشان مال

1396/8/30 1:54
921 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم تنها ثمره عشق من و بابا مصطفی

برات بگم از روز به روز بزرگ شدن و قد کشیدنت از شیرین و بامزه تر شدنت برات بگم از روزمره های آبان ماهت
توی این ماه بابا یه شب یه سورمرایز خوشمزه واسمون به ارمغان آورد
یه شب اومد خونه با یه مرغه تپل مپل و گفت امشبو میخوام بهتون مرغ شکم پر اونم از نوع آتیشی اش بهتون بدم شما هم لازم نیست هیچ کاری بکنید خودم همه کاره ام
فدات بشه مامان تو تمام مدت دستیار سرآشپز بودی به من میگفای مامان بفرما بشین من هستم مخصوصا قسمت آتیش که حسابی آتیش بازی کردی
بعد آماده شدن هم رفتی و خبرش را به همسایه عزیزمون دادی و آوردیشون تو حیاط
یه دورهمی توپ داشتیم اونم با یه شام واقعاااا خوشمزه و عالی که دست بابا مصطفی درد نکنه
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


از مورد های دیگه این ماه سفرمون به کاشان بود که ایندفعه با دفعه های دیگه متفاوت بود چون رفتیم مرکز های خرید کاشان مال و هایمر استار و حساااابی جیب بابا را خالی کردیم
شما هم که مثل همیشه عاشق چرخ دستی فروشگاه
بازم خده را شکر کاشان مال طبقه بالای اون شهربازی داشت و تو مدت بازی شما ما تونستیم با خیال راحت بریم خرید

 

 

 

 

 

 

 

 


پشرفتت تو نقاشی طبیعت

 

 

 

 

 

 

 

 


پیشرفتت تو نقاشی حیوانات

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)