مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد 5سالگی مهتا بانو

1396/8/26 12:31
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام دختر عزیزتر از جانم این پست یکی از اون پست هایی هست که من واقعا میدوستمش و با جان و دل برات مینویسم عزیز دلم امروز روز تولد توست و من هر روز بیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی . . .
خدا میدونه هنوز باورم نمیشه 5 سال از کنار من و بابایی بودنت میگذره مثل یه چشم بر هم زدن گذشت تازنینم شما بهانه زندگی برای منو بابایی تولدت مبارک
من بهت میگم مامانی بزرگ نشو من همین قدی دوست دارم باشی یه قیافه جالبی به خودت میگیری و میگی من دارم بزرگ میشم اصلا من بزرگ شدم شما کوچولو میخوای برو یه نی نی کوچولو تو شیکمت بیار
همانطور که توی پست قبلی اشاره کردم امسال هم تولدت توی ماه عزا بود به قول خودت اول آبان از اونجایی که امسال به جشن تولد پریا جون اونم از نوع توفیق اجباری و یدفعه ای بدون مامان دعوت شدی و خیلی لذت برده بودی خیلی نقشه ها واسه تولدت میکشیدی همچنین از اونجایی هم که عاشق شخصیت السا و آنا دو خواهر یخی هستی و تاکید داری که وسایلی که میخری با این شخصیت باشه میگفتی که باید اول آبان بشه یه تولد السایی واسه من بگیری و ....
هرجایی که میرفتیم مخصوصا تو ماا محرم که مجالس روضه و... میرفتیم به غریب و آشنا به مغازه دار و همسایه خلاصه به هرکز میرسیدی میگفتی اول آبان تولد منه ها شما هم بیایید یعنی برای خودت مهمون هم دعوت میکردیااااا
من میگفتم که باشه حالا نمیدونی که اول ابان کی میشه به وقتش هم بهت میگیم هنوز تاریخش نشدهولی امان از قسمت ما همون شب رفتیم نایین خونه دوست بابا شما هم از روی عادت این چند وقتت به اونا هم گفتی اول آبان تولد منه ها شما هم بیاید که یهویی دوست بابایی گفت به به چشمت روشن امشب که اول آبانه و این شد که رفتیم با هم یه کیک آماده البته بسفارش شما حتما آبی که تم السایی بشه و بشقاب و لیوان و.... السایی خریدیم فقط لباس السایی ات را چون نمیدونستم چنین موردی پیش میاد همراهمون نیاورده بودیم️ دور هم یه تولد کوچولو گرفتیم واقعا شب خوبی بود کنار مبینا و مهدی و دوست بابایی و خانم خوبشون
اینم بگما که شما با اینکه خیلی ذوق زده بودی و اصلا نمیشد از خوشحالی کنترلت کرد ولی هنوز اون تولد را قبول نداری نیگی باید همه باشن اینکه کوچولو بود
باشه خانم کوچولوی من تولد بزرگ هم واست میگیریم فدات بشم چون قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست ، با شکوه ترین روز دنیا تولد توست ، پس برای ما بمان و بدان که عاشقانه دوستت داریم.
 


کیک آبی رنگ شما چون کیک از قبل آماده بود جای نوشتن اسمت را نداشت

 

 


میز تولدت با عروسک های السا و آنا که همیشه همراهتن

 

 

 

 


عشق های من

 

 

 

 

 

 

 

 


مبینا و مهدی

 

 

 

 


الگوی زرد رنگ هدیه من به شما پرنسس جونم

 

 

 

 


پلاک اسم زیبای مهتا به پیشنهاد بابا و از طرف بابا به شما شاهدخت گلش


موقع تحویل پلاک هم طبق معمول همیشه گفتی اول ابان تولد منه ها و این شد که به این مناسبت یه عروسک قورباغه زیبا هم از فروشنده هدیه گرفتی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)