مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

کلاس اشاره جامعه القرآن

1396/8/7 14:17
627 بازدید
اشتراک گذاری
سلام گلم چند وقته پیش این متن را دیدم
جهل یعنی از۳سالگی بچه ات رو بفرستی کلاس رقص و بشونی پای ماهواره و چند سال بعد که هرزگی کرد بگی تقصیره حکومته، ولی وقتی همسایه از۵سالگی به بچه ش نماز و قرآن یادمیده میشه اُمل و به بچه ظلم کرده
واقعا بفکر فرو رفتم که بخواهی جدی و بدور از تعصب های گوناگون به موضوه بنگری میبینی که ریشه تمام اشتباهات،کجروی ها یا بقولی هرزگی ها در همون کودکی و در خانواده خود فرد دوانده میشه تا تاثیر محیط، پس اون خانواده ای که تو محیط بد بتونن بچه هاشون را درست بار بیاورند و نخواهد بخاطر جو زدگی و حرف مردم از غافل مد و روز دنیا عقب بمونند کار شاق را انجام دادن نه دسته از خانواده هایی که هیچ خط قرمزی داخل حریم خانه ندارند و از طرفی انتطار بچه های صالح و سربه زیر دارند

عزیزم من و بابا تا میتونیم و خدا هم کمکمون میکنه روی تربیت شما کار میکنیم تا انشاالله ثمره خوبی از این زحماتمون ببینیم چون میدونم همه چی برمیگرده به محیط خانواده
دلبرم امسال با دوره های جامعه القرآن آشنا شدم دوره های واقعا ارزشمند برای بچه های بالای سه سال
الان در حال گذروندن دوره 4ماهه اشاره هستی سه تا کتاب داری که حدودا باهم 50درس از آیه های کوچک قرآنی هست هر کدوم از آنها یه نکته اخلاقی و خوب داره که در اون مورد از گفته های خدا مثال آورده شده همراه با معنی قصه نقاشی که شما علاوه بر یاد گیری این موضوعات یاد میگیرید که چطور با زبان اشاره این موارد را نشان دهید
همچنین توی این کلاس ها برای تنوع بیشتر وار با قیچی بازی با توپ درست کردن کاردستی شعر و.... هم دارید خیلی کلاس های مفیدی هست هم من دوست دارم و هم شما عاشقش هستید
از روزی که رفتی خانم که بودی خاتم تر شدی کلی چیز با ارزش یاد گرفتی که اگه خودم میخواستم یادت بدم خیلللی زیاد طول میکشید یه دفتر یادداشت هم دارید که هر دفعه کارهای خوبی که انجام میدهید را یادداشت میکنم به خاله نشون میدید و مهر و ستاره میگیرید بواسطه همین دفتر همیشه دنبال انجام کارهای خوب هستی به من کمک میکنی گوشی و تبلت و سی دی و تلوزیون را تا حد زیادی کنار گذاشتی و ...
ان شاالله عمری باشه توفیق باشه دوره های بعد روخوانی روانخوانی و حفظ را هم برویم تا قبل از کلاس اول وروجک من میتونه از روی قران بخونه
همیشه در پناه قرآن و اهل بیت باشی گلم


کتاب های دوره اشاره







جوایز دریافتی تا بحال



جشن پایان کتاب اول





جشن پایان کتاب دوم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)