مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

رمضان 1396

1396/5/1 11:39
273 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا
مستعد سفر شهر خدا کرد مرا
از گلستان کرم طرفه نسیمى بوزید
که سراپاى پر از عطر و صفا کرد مرا

آمد رمضــــــــان و التــــــــهابــــــــی ست به لــــــــب
هر لحظـه مــــــــرا حسرت آبــــــــی ست به لــــــــب
با شــــــــوق لــــــــب تــــــــو “ربنــــــــا” می خوانـــم
هر بوسـه به پــای تـــــو دعای مستجابی ست به لــب
اللهــــــــم عجــــــــل لــــــــولیــــــــک الفــــــــرج


خدایا کمک کن چتر گناه را در باران رحمت رمضان و غیر رمضانت بسته نگه داریم ... آری؛ چترها را باید بست، زیر باران باید رفت

مهتا جونم ماه رمضان سال 1396 هم از راه رسید و در حال تموم شدن هست شما اصرار داشتی که روزه باشی قربون وروجکم برم ولی من برات روزه کله گنجیشکی را توضیح دادم و شما قانع شدی و رضایت میدادی نهار را بخوری
عزیزم انشاالله همیشه سالم و صالح باشی
دعا می‌کنم زیر این سقف بلند، روی دامان زمین، هرکجا خسته شدی یا که پرغصه شدی، دستی ازغیب به دادت برسد و چه زیباست که آن دست خدا باشد و بس…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


رمضان 1396
چند نمونه از افطاری هامون که با کمک شما گل دخترم درست کردم

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)