مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد بابا مصطفی

1396/4/18 12:47
315 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا جونم 10 اردیبهشت تاریخ تولد بابا مصطفی هست تولد بهترین بابای دنیا من روز قبل تولد بابایی این خبر را به شما دادم ولی اول میگفتی چرا تولد بابا فردا اولد منه باید یه کیک سفید زیبا واسه تولد من درست کنیییییی
حالا بیا و درستش کن مگه توی کلت میرفت که تولد شما نیست به هر حال منو مجبور کردی فردا یه کیک سفید خوشمزه و ژله درست کنم و شما هم خیلی کمک کردی ولی وقتی آماده شد گفتی مامان من میدونم که تولد بابا هست ولی دوس دارم تولد منم باشه و من بودم که صدتا بوست کردم و گفتم برای منو بابایی هر روز روز تولد شماست



موقع خوردن کیک و ژله شما و بابا به من اجازه عکس گرفتن ندادین و گفتین آخه چقد عکس
این بود که دوتا عکسی هم که گرفتم اصلا خوب نشد
فردا وقتی رفتیم فردشگاه شما یه گلدون پر از گل های خشک را برداشتی و گفتی خیلی زیبا هست میخوام برای بابا و این شد که دیگه نمیشد بهت گفت بزار سر جاش هرچند چند روز پیش کیفت را تو خونه پشتت انداخته بودی و این طرف و اونطرف میرفتی و اصلا گوش به حرف نمیدادی که کیف را از کولت برداری و بالاخره اتفاقی که نباید میافتاد افتاد و گلدونی که برای بابا گرفتی بودی را حواست نبود کیفت بهش خورد و افتاد هزار تکه شد هر چند خودت خیلی ناراحت شدی و من هم به مکافت خرده شیشه ها و گل ها را جمع کردم ولی فدای یه تار موهات عزیز دلم خدا را شکر خودت چیزیت نشد



تفریح این روزهای شما با بابا
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ساعت نیک
18 تیر 96 17:09
در خدمتیم