مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

تولد خاله مرضیه

1396/4/17 16:01
619 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا گلی جونم تاریخ 17فروردین تاریخ تولد تنها خاله شماست خاله مرضیه و البته تنها و بهترین خواهر دنیا واسه من مهتا جونم من 9سالم بود که خاله مرضیه را مامان جون بدنیا آورد تمام آن روز ها را کامل بخاطر دارم من و دایی مهدی اون روز را رفتیم خونه ننه حاجی پیش دایی علیرضا و فرداش مامان جون و باباجون با یه نی نی کوچولوی خیلی خوشکل که شما بی شباهت هم به اون نبودی اومدند
مهتا جونم خاله مرضیه یه خواهر یه دوست یه همبازی یه یار و... واسه من بوده همیشه و صد البته واسه شما موقع بارداری و زایمان و تمام این چند سال که شما هستی خیلی کمک حالم بود و خیلیییییی زیاد عاشق شماست
خاله مرضیه دوست دارییییییم


پسندها (1)

نظرات (0)