مهتا جونمهتا جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

(◕‿◕) مهتای من بی همتاست (◕‿◕)

دخترم به یاد داشته باش آنقدر دوستت دارم که به خاطرت با تمام سختی های دنیا خواهم جنگید به من تکیه کن که تکیه گاهت عاشقانه دوستت دارد

عیدی های سال 96

1396/4/4 13:21
215 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا بانو امسال هم مثل سال های قبل برای عیدیمون به فامیل ها واسه شما تقویم چاپ کردیم ولی ایندفعه با یه ایده جدید بابایی زحمت کشید و مبلغ عیدی ها به فامیل را را به صورت هدیه کارت ملت با یه جمله تقدیمی از طرف مهتا روی آن ها برای دختر گلش درست کرد و من هم یه تقویم جیبی دورو اندازه پاکت هدیه کارت طراحی کردم که تو جای مخصوص خودش قرار میگرفت و خیلی کار سورپرایزی بود همه خوششون اومده بود ان شاالله که همیشه سالم و سلامت باشیم و با دلخوش هر سال با ایده های جدید فامیل را سورپرایز کنیم
البته بابایی و من یه عیدی النگو زیبا و تقویم دیواری هم به دختر کوچولومون دادیم
دوستت داریم عزیزم

 


عکس های تکی شما با سفره هفت سین خونه و مهد کودک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)